Návrh uživatelského rozhraní (wireframe)
Pro řádné splnění kolokvia k předmětu KMI/UROZ je nutné vypracovat wireframe jednoho z níže uvedných projektů. Wireframe musí být vytvořen v papírové podobě (výjimku tvoří wireframe vytvořený elektronickou tužkou na tabletu, cílem je nepoužívat žádné komplexní nástroje) a musí obsahovat veškerou funkcionalitu uvedenou v zadání.
Kolokvium proběhne v zápočtovém týdnu, na kolokviu student krátce okomentuje svůj návrh a zodpoví na případné dotazy. Na splnění kolokvia má student 3 pokusy. Na návrhu je vhodné pracovat průběžně a postup návrhu konzultovat.
Šablonu pro wireframe naleznete zde.
Projekty
- (Android/iOS) Mobilní klient menza.upol.cz.
- (PC/Mac OS) Streamovací platforma záznamů přednášek.
- (Playstation/Xbox) Úprava uživatelské rozhraní World of Wacraft pro herní konzoli.
Co musí obsahovat wireframe?
- Základní rozmístění a volba elementů
- Popis elementů (např. popis tlačítka)
- Určení priorit elementů (velikost nadpisu, primární/sekundární tlačítka atd.)
Co nemusí obsahovat wireframe?
- Barvy
- Podrobný vzhled elementů (zaoblené/nezaoblené rohy)