Herní UI pro jednoduchou FPS hru
Cílem je vytvořit jednoduché a přehledné UI pro hru demonstrovanou na videu níže.
Požadovaná funkcionalita
- cílem je najít a sestřelit všechny červené kostky na mapě (je jich 16)
- hráč má 5 nábojů, potom musí zbraň přebít (trvá 3s)
- čas před nalezením všech kostek se počítá a hráči zobrazuje
- hráči je zdůrazněno pokud dojde k zasažení kostky
- hráč může používat takzvaný “dash” (3x, dash se průběžně obnovuje)
- sekundárním výstřelem může hráč vystřelit speciální projektil pro teleportaci, ten zminí do tří vteřin pokud hráč nezmáčkne akci znovu, v takovém případě dojde k teleportaci na místo dopadu. Po úspěšném teleportu je tato funkce nepoužitelná po dobu 3 sekund
- po nalezení všech kostek se hráči zobrazí statistika a uloží se do žebříčku