Návrh uživatelského rozhraní (wireframe)
Pro řádné splnění kolokvia k předmětu KMI/UROZ je nutné vypracovat wireframe jednoho z níže uvedných projektů. Wireframe musí být vytvořen v papírové podobě (výjimku tvoří wireframe vytvořený elektronickou tužkou na tabletu, cílem je nepoužívat žádné komplexní nástroje) a musí obsahovat veškerou funkcionalitu uvedenou v zadání.
Kolokvium proběhne v zápočtovém týdnu, na kolokviu student krátce okomentuje svůj návrh a zodpoví na případné dotazy. Na splnění kolokvia má student 3 pokusy. Na návrhu je vhodné pracovat průběžně a postup návrhu konzultovat.
Šablonu pro wireframe naleznete zde.
Projekty
- (PC/Playstation/Xbox) Herní UI pro jednoduchou FPS hru.
- (iOS/Android) Mobilní aplikace pro ovládání barevných LED pásků.
Co musí obsahovat wireframe?
- Základní rozmístění a volba elementů
- Popis elementů (např. popis tlačítka)
- Určení priorit elementů (velikost nadpisu, primární/sekundární tlačítka atd.)
Co nemusí obsahovat wireframe?
- Barvy
- Podrobný vzhled elementů (zaoblené/nezaoblené rohy)